Tips!
Legg inn hva henvendelsen gjelder, slik at vi kan hjelpe deg så raskt som mulig.
Reklamasjon
Dersom du skal melde inn kvalitetsfeil, lekkasje, feillevering eller feilplukk, velger du Reklamasjon. Vær oppmerksom på at reklamasjonsfristen er 24 timer etter varen er levert/skulle vært levert.
Vi forstår at det kan være utfordrende å melde inn innen 24 timer, men disse betingelsene gjelder for alle våre kunder.
Når det gjelder reklamasjoner grunnet kvalitetsfeil eller lekkasje, er det viktig at du skriver leveringsdag, antall, produksjonsnummer og holdbarhet på produktet i meldingsfeltet.
Når du skal melde inn varer som ikke er levert, skriver du inn dato varen skulle vært levert, produkt/artikkelnummer og antall i meldingsfeltet. Les mer her
Kjølemøbler
Her kan du stille spørsmål om alt hva angår bruk og vedlikehold av utlånte kjølemøbler. Beskriv i "meldings" feltet hva saken gjelder, er det:
behov for service på kjøleutstyr
spørsmål vedr. nytt utstyr som er mottatt
spørsmål vedr. bestilt utstyr som ikke er mottatt
spørsmål vedr. tilleggsutstyr materiell
Endring av fakturaadresse
Velg Endring av fakturaadresse dersom du ønsker å endre fakturaadresse eller faktura e-post for mottak av faktura
fra Isdalen. Alle endringer må skrives inn i "Melding" boksen. E-postadressen vist på denne siden har ingenting med faktura
e-postadressen å gjøre.
Denne meldingen vil sendes direkte til Isdalen Kunderegister.
Spørsmål angående faktura
Skriv kort hva saken dreier seg om, og eventuelt fakturanummer.
Spørsmål angående bestilling
Skriv leveringsdato, produktnavn/artikkelnummer, antall i D-pak, samt kort hva henvendelsen gjelder.
Spørsmål angående levering
Skriv kort hva henvendelsen gjelder.
Spørsmål angående produkter
Skriv inn produktnavn og/eller artikkelnummer og kort hva henvendelsen gjelder.